کدام بهتر است؟ خودروی محور جلو یا محور عقب

تعریف مفهوم کودک پس از رونق در ، م این مدت ها گزینه ای جز رانندگی با های محور عقب نداشتند؛ اما در سال ۱۹۶۶ و با عرضهاولینمحور جلوی یی، اولدزموبیل تورنادو ، شرایط کمی تغییر کرد در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ های محور جلو در ، فروش بیشتری پیدا کردند؛ چرا که به واسطهقوانین مصرف سوخت فدرال، شرکت های سازی مجبور شدند تولید های بزرگ و پیشرانه های حجیم آن ها را پایان دهند های محور جلو، به دلیل نبود برآمدگی محل اتصال میل گاردان به چرخ های عقب، فضای بیشتری در ردیف عقب فراهم می کردند علاوه کتاب روانشناسی بالینی کودک بر این، تولیدمحور جلو ان تر است و نسبت بهمحور عقب، وزن کمتری خواهد داشت که البته آسان ترین راه برای کاهش مصرف سوخت، کاهش وزن است در ادامه به بررسی نقاط ضعف و وقت هر دو نوع می پردازیم نکات مثبت و منفی های محور عقب بیشتر های جاده ای و تولید انبوه ف از محور جلو استفاده می کنند؛ اما محور عقب همچنان گزینهاول برای ساخت های لوکس و اسپرت است طرح سنتی پیشرانه در جلو و دیفرانسیل در عقب، تعادل بهتری بین اکسل های عقب و جلوی در اختیار قرار می دهد که به همین دلیل، کیفیت و دقت تحقیق در مورد روانشناسی کودک فان پذیری افزایش می یابد علاوه بر تعادل و فان پذیری بهتر، های محور عقب قابلیت منحرف کردن محور عقب در پیچ ها یا دریفت را در اختیار راننده قرار می دهند های محور شتاب اولیهبهتری دارند؛ چرا که در هنگام شروع حرکت، وزن به محور عقب و چرخ هایی که مسئول به جلو راندن هستند، متمایل می شود که این عمل چسبندگی تایرها را افزایش می دهد محور عقب در مقایسه با محور جلو، د بهتر و قابلیت مدیریت و به کارگیری پیشرانه های بزرگ تری دارد به همین دلیل است که های سدان پرقدرت، شاسی بلندها روانشناسی بالینی کودک و نوجوان دانشگاه شهید بهشتی و وانت پیک های سنگین از این استفاده می کنند و های پلیس نیز معمولا محور عقب هستند اگرچه های محور عقب فان پذیری بهتری ارائه می دهند و در مقایسه با های محور جلو، قابلیت سواری راحت تری دارند؛ اما کاملا بدون عیب نیستند برای مثال، های محور عقب در شرایط آب و هوایی و جاده های بارانی، در مقایسه با محور جلو، خیلی راحت تر منحرف می شوند که البته به لطف وجود های کنترلی شاسی در های مدرن و های جدید در ساخت تایرها، احتمال انحراف این نوع ها در این شرایط، کمتر شده است علاوه بر این، دروس روانشناسی بالینی کودک و نوجوان های محور عقب، در جاده های شیب دار عملکرد ضعیف تری ارائه می دهند؛ معمولا کسانی که در مناطق کوهستانی ساکن هستند، در صورت نداشتن تایرهای مخصوص برف، در عبور و مرور بامحور عقب به مشکل می خورند اگر شرایط آب و هوا مناسب نبود، اصلا نباید به فکر رانندگی بااسپرت و محورعقب بود که تایرهای تاانی دارد های محور عقب در شرایط مناسب و جاده های خشک چسبندگی بسیار مناسبی دارند؛ ولی اگر جاده برفی یا بارانی باشد به راحتی سُر می خورند حداقل کاری که می توان کرد، استفاده از تایرهای چهارفصل تعریف روانشناسی کودک است

به دلیل مشکلات های محور عقب در شرایط جاده ای نامناسب، بیشتر های محور عقب مدرن، به های تمام چرخ محرک یا چهار چرخ محرک مجهز می شوند؛ تفاوت این دو نوع پیش از این در بررسی شده است نکات مثبت و منفی های محور جلو در شرایط آب و هوایی نامناسب، های محور جلو به دلیل قرار دادن وزن بیشتر بر چرخ های جلو، عملکرد بسیار بهتری ارائه می دهند در جاده های برفی، اصولا کشیدن یک جسم بهتر از هل دادن آن جواب گو خواهد بود همانطور که قبلا ذکر شد، های محور جلو با هزینهکمتری تولید می شوند؛ روانشناسی بالینی کودک و نوجوان دانشگاه آزاد چرا که پیشرانه و جعبه آن ها در قالب یک واحد در قرار دارند؛ به دلیل ترکیب قطعات در یک واحد و وزن کمتر، های محور جلو در مقایسه با های محور عقب، معمولا سوخت کمتری مصرف می کنند اما از نقاط ضعف های محور جلو، می توان به وزن زیاد قسمت جلوی و تاثیر منفی آن در پیچیدن با سرعت زیاد اشاره کرد یکمحور جلو در مقایسه با یکمحور عقب با ابعاد مساوی، به دلیل عملکرد همزمان انتقال نیرو و فان پذیری، شعاع پیچ بیشتری دارد به علاوه، به دلیل فان پذیری، شتاب گرفتن و حفظ چسبندگی، تایرهای های روانشناسی بالینی کودک چیست محور جلو زودتر کارایی خود را از دست می دهند برخی های محور جلو که قدرت بالایی دارند، معمولا در هنگام شتاب گرفتن از مشکل انحراف فان ناشی از گشتاور رنج می برند های تق پیشرفته و مدرن تا حدودی این مشکل را برطرف کرده اند؛ اما در های محور جلویی که حدود ۳۰۰ اسب بخار یا بیشتر قدرت دارند، احتمال بروز این مشکل همچنان وجود دارد؛ به همین دلیل است که بیشتر های محور جلوی پرقدرت تمام چرخ محرک را به صورت دارد یا شن به دارند


کدام بهتر است؟ خودروی محور جلو یا محور عقب