بازاریابی افقی: به جای رنگ تابلوی نقاشی را بفروشید

هنگام درمان ناخن خشک نوشتن محتوا عل زیادی باید در نظر گرفته شوند به عنوان مثال هر شخصی پیش از اقدام به تولید محتوا از خودش می پرسد مخاطبان چه کسانی هستند؟ هدف نهایی از تولید محتوا چیست؟ موضوع محتوا در مورد چه چیزی است؟ طول محتوا چه اندازه باید باشد؟ آیا محتوای مورد نظر فقط متن است یا شامل تصویر و ویدئو نیز می شود؟ اما یکی از مهم ترین که شاید کمتر کسی به آن توجه کند، انتخاب کاشت ناخن میکس محتوای عریض یا عمیق است اینکه باید روی وسعت محتوا یعنی هدف قرار دادن تعداد زیادی از مخاطبان تمرکز کند یا باید عمق محتوا یعنی تمرکز روی موضوع خاصی را در نظر بگیرد؟تفاوت وسعت و عمق محتواابتدا به تعریف دقیق تر این دو مدل محتوا می پردازیم محتوای عریض معمولا موضوع های گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهد و مقالات آن سطح بالا هستند به عنوان مثال مقاله ای با موارد کاشت ناخن عنوان چگونه بهره وری خود را افزایش دهیم ، نکات مندی در مورد عادات صحیح مدیریت زمان آموزش می دهد مخاطب این مدل محتوا تقریبا تمام م هستند و همچنین این مدل مقالات منبع خوبی برای تحقیقات به شمار می روند محتوای عمیق معمولا روی موضوع های تخصصی تر تمرکز می کند و بیشتر به جزئیات زیر شاخهیک موضوع خاص می پردازد به عنوان مثال مطلبی با عنوان استراتژی های کاربردی درمان نازک شدن ناخن مدیریت زمان مخصوص کاربران جیمیل زیرشاخهمقالاتی با عنوان کلی افزایش بهره وری است؛ اما این مقاله به جزئیات دقیق تری می پردازد و مخاطبان محدودتری دارد حال که با تفاوت محتوای عریض و عمیق آشنا شده اید، در ادامه مزایای هر دو را بیشتر بررسی می کنیم مزایای محتوای عریضمزایای محتوای عریض عبارت اند از هدف قرار دادن قشر وسیعی از مخاطبان یکی از بزرگ ترین مزایای کاشت ناخن چیست تولید محتوای عریض این است که تعداد زیادی از م را هدف قرار می دهد موضوع مقالات عمومی است و فاکتور محدودکننده ای برای کم کردن تعداد مخاطبان وجود ندارد تصور کنید برندی مقاله ای را برای ۱۰ هزار نفر از طریق های اجتماعی به اشتراک گذاشته است و این شانس وجود دارد که از این بین هشت هزار نفر پست را ببینند درنتیجه میزان نفوذپذیری برند در مخاطبان ف افزایش پیدا کاشت ناخن قالبی می کند و همچنین شانس خوبی برای جذب مخاطبان جدید وجود دارد عدم محدودیت در انتخاب موضوع همان طور که گفتیم محتوای عریض معمولا موضوع های عمومی را پوشش می دهد و درنتیجه محدودیت خاصی برای انتخاب موضوع وجود ندارد به عنوان مثال موضوع های مورد بحث در مورد مراقبت از ماشین و مراقبت از شوی شورلت ایمپالا ۱۹۶۸ را در نظر بگیرید مطمئنا مقالات بیشتری در دسته بندی درمان شکستن ناخن موضوع اول قرار می گیرند هرقدر در موضوعی دقیق تر شوید، محدودهموضوع ها نیز کمتر می شود سهولت در نوشتن اغلب نویسندگان تولید محتوا با موضوع های عمومی را راحت تر از تولید محتوای تخصصی می دانند محتوای عریض در مورد جزئیات موضوع خاص دقیق نمی شود و به همین دلیل نیاز به تحقیقات گسترده ندارد اعات کلی موضوع این مدل محتوا بر خلاف محتوای عمیق در هر جایی در دسترس کاشت ناخن از نظر شرعی است همچنین از آنجایی که این مدل محتوا قشر گسترده ای را هدف قرار می دهد، نیازی به استفاده از لحن یا لغت نامهخاص برای تولید آن نیست

مزایای محتوای عمیقمحتوای عمیق نیز دارای مزایای متعددی است رقابت کمتر بزرگ ترین مشکل محتوای عریض این است که دسترسی پذیری بالایی دارد و به همین دلیل حجم این مدل محتوای تولیدشده بسیار زیاد است در مورد هر موضوعی هزاران مقالهمتنوع کاشت ناخن چیست وجود دارد و شانس دیده شدن بسیار پایین است؛ از همین جهت رقابت زیادی میان نویسندگان محتوای عریض وجود دارد اما محتوای عمیق تخصصی تر است و درنتیجه رقابت کمتری میان نویسندگان این مدل محتوا برقرار است جذب آسان اعتماد همان طور که گفتیم محتوای عریض به توضیح جزئیات خاصی می پردازد که اغلب م اعی از آن ندارند درنتیجه جلب اعتماد آن ها راحت تر است نویسنده با کاشت ناخن پودری کمی تحقیق و مطالعه می تواند تخصص خود را در مورد موضوع خاص ثابت کند مخصوصا اگر در قدیم مطالب مرتبط دیگری نیز با موضوع مورد نظر نوشته باشد عمیق تر مثالی که پیش تر در مورد اشتراک گذاری پست برای ۱۰ هزار نفر در های اجتماعی ذکر کردیم به یاد بیاورید محتوای عریض شاید هشت هزار نفر از مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد؛ اما به دلیل کلی بودن موضوع، ارتباط عمیقی بین سفت كردن ناخن مخاطب و نویسنده شکل نمی گیرد در عوض محتوای عمیق شاید تنها توجه هزار نفر از کل مخاطبان را جلب کند؛ اما همان هزار نفر اهمیت بیشتری به محتوای تولیدشده می دهند و با دقت بیشتری مطلب را دنبال می کنند ماندگاری بالا سایت هایی که به تولید محتوای عمیق می پردازند معمولا خوانندگان وفادارتری نسبت به سایت هایی دارند که محتوای عریض تولید می کنند این سایت ها رقبای داروی تقویت ناخن کمی دارند و به طور تصادفی از محتوای سایر سایت ها سوءاستفاده نمی کنند استراتژی های کلیدی برای موفقیتمقالات مرتبط چرا داشتن استراتژی در یابی محتوا اهمیت دارد؟آینده یابی محتوا چگونه استهر دو مدل محتوای عریض و عمیق مزایای خودشان را دارند و برندهقطعی در این میان وجود ندارد استراتژی های زیر نیز به افزایش موفقیت هر دو مدل محتوا ک می کنند استفاده از محتوای علت تغییر رنگ ناخن ها عمیق برای شروعاگر قصد دارید کمپین یابی محتوا راه اندازی کنید، بهتر است از تولید محتوای عمیق شروع کنید با این روش اعتماد مخاطبان نسبت به برند جلب می شود، تعداد رقبا کاهش پیدا می کند و ورود به یک حوزهتخصصی راحت تر می شود همچنین همیشه راه برای تغییر جهت به سمت محتوای عریض وجود خواهد داشت در نظر گرفتن رقبا سعی کنید همیشه رقبای خود را بشناسید و عملکردشان برداشتن ناخن کاشته شده در دنیای یابی محتوا را در نظر بگیرید اگر موضوع جدیدی را تحت پوشش قرار می دهید که هنوز هیچ کس در دنیای یابی محتوا به آن نپرداخته است، محتوای عریض برایتان مناسب خواهد بود اما اگر افرادی از قبل روی این موضوع کار کرده اند، تولید محتوای عمیق نتیجهبهتری دارد استفاده از محتوای عریض برای تبلیغات اگر می خواهید نویسندهمهمان شوید و مقالهخود را در سایت های کاشت ناخن پرطرفدار چ کنید، بهتر است از محتوای عریض استفاده کنید

محتوای عریض چون به طور تخصصی روی موضوعی دقیق نمی شود، ریسک کمتری دارد و نیاز به تحقیق و افزایش اعات در زمینهخاص ندارد شناخت مخاطبان پیش از انتخاب نوع محتوا، مخاطبان هدف را مشخص کنید آیا این افراد اعات عمیقی در مورد موضوع مورد بحث شما دارند یا افرادی هستند که برای اولین بار در مورد این موضوع می انواع روش کاشت ناخن شوند؟اغلب کسب وکارها ترکیب جالبی از محتوای عریض و محتوای عمیق ارائه می دهند و در کارشان موفق هستند واقعیت این است تا زمانی که در مورد نحوهکار، پیاده سازی هر روش و نقاط قوت آن آشنایی داشته باشید موفقیت بیشتری در زمینهیابی محتوا کسب خواهید کرد بیشتر بخوانید نشانه‌های ضرورت پیووت در کسب‌وکار استراتژی فروشگاه‌های فیزیکی برای رونق فروشگاه‌های آدیداس عوارض کاشت ناخن در برابر نایک؛ برنده نبرد پشت پرده جام جهانی ‌ کیست؟ آموزش یابی ، بخش هشتم آنالیز سئوی سایت‌های رقیب حداقل محصول عالی، جایگزینی برای های های اجتماعی میزان درگیر شدن مخاطبان با پست های برند را یک عامل مهم در نظر می گیرند و به همین دلیل کامنت ها نقش پررنگی در این موضوع ایفا می کنند درنتیجه کسب وکارهایی که به دنبال نتیجهبهتری از فعالیت در های اجتماعی قارچ ناخن بعد از کاشت هستند نباید اهمیت کامنت مخاطبان را دست کم بگیرند در چند سال اخیر های اجتماعی مانند ، و برای تشکیل جامعه روی پلت ف های خود اهمیت درگیر شدن مخاطبان مانند تعداد کامنت ها را بیش از هر زمان دیگری افزایش داده اند همچنین زمانی که مخاطب دنبال محتوای آنلاین برای افزایش میزان اعات در مورد محصولات برند است، کامنت های هر پست را می خواند و اهمیت کمتری برای تعداد کاشت ناخن ژله ای لایک ها قائل است در ادامهاین مقاله به بررسی ۶ راه خلاقانه ای می پردازیم که تعداد کامنت در پست های های اجتماعی را افزایش می دهد ۱- درگیر کردن مخاطب در جنگ کامنت هاجنگ کامنت یعنی قرار دادن دو گروه از افراد با طرز تفکر متفاوت در کنار هم و ایجاد بحث در میان آن ها این مدل پست ها بیشتر در و گذاشته می شوند و معمولا از مخاطب خواسته می شود بین دو یا چند گزینه علت خشکی ناخن پا یک مورد را با ذکر دلیل انتخاب کند به عنوان مثال پستی از تصویر یک سگ و گربه در کنار یکدیگر منتشر کنید و طرفداران حیوانات خانگی را هدف قرار دهید سپس از آن ها بپرسید با انتخاب یک گزینه در کامنت ها بگویند کدام حیوان خانگی را ترجیح می دهند چنین پست هایی معمولا کامنت زیادی دری می کنند و به یکی از پست های جنجالی های اجتماعی تبدیل می شوند نکتهمهمی که باید همه چیز درباره کاشت ناخن؛ روش های کاشت و عوارض آن رعایت کنید این است که از موضوع های کم اهمیت برای چنین پست هایی استفاده کنید موضوع های مهم و حساس معمولا باعث ایجاد درگیری می شوند و برند را به حاشیه می برند ۲- به سوال ها سریع پاسخ دهیدزمانی که صحبت از های های اجتماعی به میان می آید، زمان نیز یکی دیگر است که علاوه بر میزان درگیری مخاطب روی محبوب شدن پست و قرار گرفتن در صدر فید خبری تأثیر می گذارد های آیا مواد کاشت ناخن سرطان زاست؟ های اجتماعی به اشتراک گذاری پست و میزان کامنت هایی که در این مدت دری کرده اند اهمیت می دهند و رتبهپست در فید خبری را تعیین می کنند بنابراین به سوال های مخاطب سریع پاسخ دهید هرقدر سرعت پاسخ دهی بیشتر باشد، احتمال دیده شدن پست توسط دیگران افزایش پیدا خواهد کرد پاسخ دادن به سوال های مخاطب مزیت دیگری نیز دارد

این موضوع باعث می شود تعداد کامنت ها بالا دلایل استفاده از کاشت ناخن برود و سایر مخاطبان نیز به نظر دادن تشویق شوند زمانی که مخاطب می بیند سوال دیگران از طرف برند پاسخ داده شده است سوال های خود را نیز مطرح می کند ۳- از مخاطب بخواهید جای خالی را پر کندیکی از آسان ترین راه های درگیر کردن مخاطب و افزایش تعداد کامنت این است که از مخاطب بخواهید جای خالی یک عبارت یا پرسش را پر کند به عنوان مثال بپرسید در سال ۲۰۱۸ اجتماعی کاشت ناخن میکس محبوبیت زیادی نزد کاربران پیدا خواهد کرد این مدل پست ها معمولا بازخورد خوبی می گیرند مخصوصا زمانی که با طنز باشند ۴- کامنت گذاشتن را شرط شرکت در مسابقه اعلام کنیدمسابقه های همیشه یکی از راه های درگیر شدن مخاطب با برند در های اجتماعی هستند پستی برای اعلام مسابقه و جوایز آن منتشر کنید و شرط شرکت در آن را کامنت گذاشتن تا تاریخ تعیین شده اعلام کنید علت نرمی ناخن هرقدر جوایز بهتر و هیجان انگیزتر باشند، میزان درگیری مخاطبان نیز بالا می رود ۵- سوال هایی بپرسید که پایان باز داشته باشندسوال هایی که با بله و خیر پاسخ داده می شوند معمولا کامنت کمتری نسبت به پست هایی دری می کنند که مخاطب می تواند نظرش را آزادانه بیان کند به عنوان مثال به جای اینکه بپرسید آیا سواحل کیش را دوست دارند یا خیر، از آن ها بپرسید ترجیح می کاشت ناخن ژله ای دهند تعطیلات خود را در کدام ساحل سپری کنند ۶- ببینید مخاطبان در چه زمانی فعال تر هستندمقاله های مرتبط حقایقی تلخ در مورد یابی های اجتماعینقش های اجتماعی در یابی آنلاینیکی دیگر از عل تأثیرگذار در درگیری مخاطب، به اشتراک گذاشته شدن پست است ساعاتی که م مشغول به کار هستند یا خوابیده اند زمان مناسبی برای اشتراک گذاری پست نیست اغلب پلت ف های های اجتماعی استفاده از کرم های مرطوب کننده اعاتی مانند ساعات اوج فعالیت مخاطب را در اختیار برندها قرار می دهند و همچنین برای کسب اعات اضافه تر می توان از ابزارهای مدیریت های اجتماعی استفاده کرد های اجتماعی روز به روز کاربران بیشتری جذب کرده و اهمیتشان در یابی افزایش پیدا می کند بخش قابل توجهی از تبلیغات برندها در این محیط انجام می شود و بسیاری از کاربران محصول مورد نظر خود را از این طریق انتخاب علت شکنندگی ناخن ها می کنند رتبهپست در دیده شدن آن اهمیت دارد و هرقدر پست ها کامنت بیشتری دری کرده باشند رتبهبهتری پیدا می کنند بیشتر بخوانید زمان مهار امپراطوران داده و گرفتن قدرت از آن‌ها فرا رسیده است بخش تبلیغات خود را با تغییر برند، بازطراحی می‌کند نهایت استفاده از تلاش‌های تیم یابی و فروش آیا اثر ‌ای اهمیت خود را از دست می‌دهد آسیب احتمالی کاندان به هویت و دلایل استفاده از کاشت ناخن اعتبار برند و نحوه مقابله آن برند رالف لورن با عرضهتی شرت های و در دنیا به شهرت رسید این برند در همین نقطه متوقف نشد و خود را به ساخت محصولاتی مانند عطر، ، پوشاک و دیگر موارد گسترش داد

رالف لورن نمونهموفق یک یابی افقی شناخته می شود این شرکت نه تنها با روش یابی افقی تصویری نو از خود ارائه داد بلکه الهام بخش دیگران هم شد یکی از شیوه های یابی این است که کاشت ناخن پودری تصویری از یک زندگی ایده آل به مشتری نشان دهیم و تنها به معرفی کالای خود اکتفا نکنیم برای مثال اگر قرار است تیوب های رنگ را به مشتری بفروشیم، باید این باور را برای او ایجاد کنیم که این محصول می تواند به رنگ آمیزی رویایی وی ک کند در واقع در استراتژی های یابی باید بتوانیم در ذهن مشتری تصویرآفرینی کنیم منابع الهام بخش در دنیای ما کم نیستند فیلم های سینمایی، علت ترک خوردن ناخن کاشته شده های ی، مجله ها و کاتالوگ ها، ویترین فروشگاه ها و عکس های موجود در و پینترست از جمله دریچه هایی هستند که تصویر یک زندگی خوب را در ذهن مخاطبان خود ایجاد می کنند درک این قضیه می تواند مشخص کند که چرا بعضی از کسب و کارها با شکست مواجه می شوند در واقع آن ها گرفتار یک اشتباه آماتورگونه هستند و به جای تابلوی نقاشی، تیوب های رنگ را عرضه می کنند آن ها عمودی فکر تقویت ناخن ها می کنند، حال آن که مشتریان شان دیدگاه افقی دارند؛ چشم انداز عمودی، به رویکردی گفته می شود که تمرکز مستقیم رقبای تجاری بر روی فروش یک کالای مشابه است برای مثال، یک تولیدکنندهلامپ رقبای زیادی دارد در خصوص یک تولید کنندهپوشاک یا تولید کنندهنوشیدنی هم همین است در حالی که چشم انداز افقی به هر کسب و کار نگاه گسترده تری دارد در این دیدگاه، نقطه نظر مشتری کاشت ناخن از نظر شرعی به رسمیت شناخته می شود بنابراین لامپ، لباس و نوشیدنی که خریداری می کند تصویر گسترده تری از خواستهاو را در ذهنش نمایان می کند در واقع مشتری لامپ را نمی او خواهان یک اتاق نشیمن است که لامپ از اجزای مهم آن است و به وی ک می کند که تصویر ذهنی خود را کامل کند لامپ در اینجا در نقش تیوب رنگ را دارد توجه به این نکته ضروری است که یک نقاش برای خلق شاارش به موارد عوارض کاشت ناخن دیگری مانند میز، قالیچه، ظروف بلوری و حتی موسیقی پس زمینه نیاز دارد مقاله های مرتبط آموزش انتخاب استراتژی های یابی در مراحل مختلف چرخهحیات محصول آیا پادکست سازی قلمرو بعدی یابی است؟ دانشمندان علوم اجتماعی در بررسی های خود به این نتیجه رسیده اند که کالاهای مصرفی در کنار هم دیگر معناآفرینی می کنند و به تنهایی مفهومی در ذهن مشتری ایجاد نخواهند کرد موارد کاشت ناخن در بسیاری از موارد، اگر محصول عرضه شده در کنار دیگر محصولات نباشد، مفهومی تداعی نمی شود به عنوان مثال فست فود باید با بشقاب های کاغذی باشد یا کت و شلوار با کروات قرار بگیرد

در مقابل بعضی از خدمات و کالاها در کنار هم ترکیب نامانوسی را رقم می زنند یک مثال این مورد می تواند وجود صندلی های چیپندل در یک شرکت عرضه کننده باشد بنابراین، بخش مهمی از یابی سبک انواع روش کاشت ناخن زندگی، تشخیص محصولات و خدمات مرتبط با یکدیگر است حتی نتایج بررسی ها نشان داده است که می توان یک محصول نه چندان جذاب را با ارتباط دادن آن به کالاهای دیگر مورد توجه و اقبال عموم قرار داد پیوند قرار دادن بین محصولات مختلف که بیان گر تصویر از نوعی سبک زندگی باشد، از موارد اساسی در خصوص تصمیم گیری مشتریان برای خرید آن ها است خریداران در تهیهمحصولات خود کاشت ناخن قالبی به دنبال هماهنگ ساختن آن ها با دیگر اشیای پیرامون خود هستند به همین دلیل برندهای مربوط به و نوشیدنی انرژی زای ردبول با یکدیگر وارد هاری مشترک می شوند در کنار فرصت های تبلیغاتی زیادی که برای عرضه کنندگان محصولات وجود دارد، دیدگاه تصویرسازی برای مصرف کننده بایستی لحاظ شود شرکت هایی ه فروشی مانند نوردستروم و آیکیا هم از این استراتژی بهره می برند آیا مواد کاشت ناخن سرطان زاست؟ برای مثال در نوردستروم، وقتی مشتری پیراهنی را برای خرید انتخاب می کند به دنبال آن کروات، کت و شلوار، کفش، کمربند و حتی ادکلن هماهنگ با آن هم پیشنهاد می شود آیکیا هم تنها به عرضهمبلمان و تخت خواب های خود بسنده نمی کند این فروشگاه به معرفی دیگر ازای یک اتاق خواب مانند صندلی ها، فرش و حتی قفسه های دکوری می پردازد این در حالی است که خیلی فروشگاه ها به در این مطلب می‌خوانید:‌ درمان لایه لایه شدن ناخن ها خود زحمت این را نمی دهند که مانکن ویترین خود را در یک ست لباس کامل نمایش دهند!بیشتر بخوانید اعات تبلیغ دهندگان را برای کاربران نشان می‌دهد بخش تبلیغات خود را با تغییر برند، بازطراحی می‌کند هنر معذرت خواهی از مشتری مهم‌ترین مزیت رقابتی کسب و کار‌های کوچک ایده‌های یابی در زمان‌های کوتاه استراحت


بازاریابی افقی: به جای رنگ تابلوی نقاشی را بفروشید